Handelsbetingelser

 1. Vilkår og Handelsbetingelser

1.1 Disse Handelsbetingelser beskriver det fulde omfang af vores forpligtigelser i forbindelse med levering af produkter (og udførelsen af telefon support og garanti service) og udførelsen af serviceydelser.

2. Generelle oplysninger

Vanilla-Vanilla Danmark ApS
Liselundsalle 5
3360 Liseleje
CVR: 42263362
Telefon: 21 71 10 50

Mail: info@vanilla-vanilla.dk eller salg@vanilla-vanilla.dk

2.1 Vanilla-Vanilla.dk er etableret i 2018

2.2 Vanilla-Vanilla Danmark ApS sælger produkter – til  private og erhvervskunder.

3. Handelsbetingelser

3.1 Hos Vanilla-Vanilla Danmark ApS sørger vi for at vore kunder får en høj service, så vore varer kan bestilles, når det passer vore kunder bedst: via telefon, e-mail eller på webshoppen.

3.2 Vi har et stort sortiment på lager og tager også imod specielle  bestillinger (større ordrer), så send gerne en e-mail eller ring til os for yderligere oplysninger.

4. Priser og Betaling for dine produkter

4.1 Alle køb skal betales ved kreditkort.  Alle beløb er i Danske kroner ’’ DKK’’ og er inklusive moms. Alle priser er dagspriser og kun gælder den dag varen bestilles.

4.2 I webshoppen eller på vores adresse kan der være ændringer i priserne, dog bliver køber faktureret til den pris, der er gældende på bestillings dagen, såfremt Vanilla-Vanilla Danmark ApS har bekræftet ordren i overensstemmelse med køber.

4.3 Alle priser er eksklusive fragtomkostninger, der skal betales af kunden.

4.4 Disse fragtomkostninger vil blive udregnet separat, og vil blive tilføjet den endelige totalpris på ordren. Den endelige totalpris der bliver vist på fakturaen er den prisen, der skal betales af kunden for produkterne.

4.5 Vi modtager følgende betalingskort i webshoppen:

Dankort

Master Card

VISA

VISA Electron

MobilePay

Klarna

ApplePay

GooglePay

4.6 Ved køb på adressen, se venligst åbningstider eller send en e-mail med ordre, navn og adresse inden afhentning, senest 1 time før og kun mod kontant betaling eller MobilePay.

4.7 Det fulde fakturerings beløb oplyses ved købets afslutning og faktura fremsendes pr. e-mail.

4.8 Vi tager forbehold for stavefejl, ændringer, prisændringer og udsolgte varer.

4.9 Når du handler hos Vanilla-Vanilla Danmark ApS, indgås aftalen på dansk.

5. Hvad gøre vi med dine personlige oplysninger i henhold til Persondataloven?

5.1 Venligst læse vores Datapolitik.

6. Levering

6.1 Med udgangspunkt i, og accept af disse Handelsbetingelser, vil Vanilla-Vanilla Danmark ApS levere produkterne du har bestilt.

  • Vanilla-Vanilla Danmark ApS sender i hele Danmark på alle hverdage, med Bring, GLS (https://gls-group.eu/DK/da/generelle-betingelser.html)  og Postnord (https://www.postnord.dk/kundeservice/kundeservice-erhverv/forretningsbetingelser)
  • Hvis du ikke afhenter din pakke indenfor speditørens krav vil forsendelsen blive sendt retur til os, hvis du ønsker en gen sendelse vil det koste 125 DKK. Hvis du ønsker pengene retur for din bestilling vil der bliver overført købsbeløbet minus 125 DKK. Beløbet betales via MobilePay nummer : 258283 eller på Bank konto : Regnr.. 5031 / Kontonr.: 1513555
  • Det kan sker at din bestilling kommer i flere pakker hvis du skulle have bestilt en større mængde end transport firmaet håndtere.
  • Vi holder åben for afhentning af forudbestilte varer på adressen Liselundsalle 5, 3360 Liseleje, fredag fra 15:00 til 17:00 samt lørdag fra 10:00 til 12:00.
  • Skulle det ske, at du ikke føler produkterne lever op til dine forventninger, beder vi dig kontakte hos hurtigst muligt på salg@vanilla-vanilla.dk.

6.2 Vi vil altid sørge for at du bliver tilfreds med vores produkter og at dine forventninger bliver indfriet.

7. Reklamationsret

7.1 Reklamations retten gælder, hvis du opdager, at  varen mangler væsentlige funktioner eller udstyr eller på anden måde defekt indenfor 5 hverdage efter modtagelse af pakken. Du kan klage ved at sende os en e-mail på info@vanilla-vanilla.dk eller på vores adresse Vanilla-Vanilla Danmark ApS , Liselundsalle 5, 3360 Liseleje indenfor 3 dage efter modtagelsen.

  • Vanilla-Vanilla Danmark ApS er forpligtet til at afhjælpe fejl eller mangler, der var til stede på købs tidspunktet, uden at det koster dig ekstra.
  • Købet kan du ophæve, og du kan få pengene tilbage, hvis der er tale om en væsentlig mangel.
  • Du skal levere varen tilbage i ” samme stand “, som den var ved leveringen. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt derfor kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage.
  • Har du købt en vare via webshoppen og vil reklamere over en vare der er defekt, vil Vanilla-Vanilla Danmark ApS betale fragten for at sende varen retur. Venligst kontakt os på info@vanilla-vanilla.dk så vi kan tilsende dig en returlabel.

Hvis klagen ikke er berettiget vil Vanilla-Vanilla Danmark ApS udgifter blive fratrukket i det tilbage betalte beløb.

8. Fortrydelsesret

8.1 Vores produkter er de varer som ikke er omfatte af  loven om fortrydelsesret, da fødevare falder under levnedsmiddelkategorien.

8.2 Når du køber mad har du slet ikke fortrydelsesret. For yderligere information om dette via https://www.forbrug.dk/regler/fortrydelsesret-og-returret/

9. Returnering og ombytning af vare

9.1 Vær opmærksom på, når du sender varen tilbage til os at:

  • Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav eller lignende.
  • Varen skal returneres i ubrudt originalemballage 5 hverdage efter modtagelse af pakken.
  • Alle mærker skal sidde på varen
  • Du skal vedlægge en kopi af fakturaen.
  • Returnerings omkostningerne skal du selv afholde, hvis du ikke har aftalt andet med os.
  • Du skal huske at reklamere og returnere din vare til os i rimelig tid efter du har modtaget din ordre (5 hverdage)
  • Ved returnering af varen, vær venligst opmærksom på, at mens produkterne er i din varetægt, er det din pligt at sørge for at produkterne opbevares sikkert og varen er pakket forsvarligt ind.
  • Man bærer selv risikoen for varen indtil at vare er i Vanilla-Vanilla Danmarks ApS varetægt.

9.2 Ved returnering af din ordre, bedes du sende en e-mail til kundeservice@vanilla-vanilla.dk, med info om manglen i  leveringen eller anden reklamation.

10. Refusion

10.1 Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bank oplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb ellers vil vi bruge de oplysninger du brugt under bestillingen.

  • Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
  • Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen.